Nowości
Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje
  1. Wszystkie produkty sprzedawane przez firmę Studio7 objęte są gwarancją.
  2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami firma Studio7 ponosi odpowiedzialność za ewentualne wady produktu, które podlegają możliwości reklamacji.
  3. Konsument ma prawo wymienić produkt na nowy wolny od wad lub zażądać obniżenia ceny bądź też może odstąpić od umowy.
  4. Reklamacje z tytułu rękojmi można składać w formie elektronicznej (wypełniony formularz wraz ze zdjęciem wadliwego produktu) lub w formie pisemnej (wypełniony czytelnie formularz wraz z produktem i dowodem zakupu) na adres Studio7  88-300 Mogilno ul. Plac Wolności 13
  5. Koszty przesyłki reklamacyjnej pokrywa kupujący, chyba że strony uzgodniły inaczej.
  6. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych przez Kupującego na koszt Sprzedającego.
  7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania kompletnej, prawidłowej przesyłki.
  8. Sprzedający rozpatruje w odrębny sposób przesłane produkty uszkodzone mechaniczne, noszące ślady normalnego użytkowania.
  9. Sprzedający deklaruje dużo szybsze (1-3 dni robocze) procedury reklamacyjne po wcześniejszym kontakcie z Kupującym lub odwrotnie.
  10. W przypadku braku zajęcia stanowiska przez Studio7 w sprawie reklamowanego produktu uznaje się żądanie Kupującego za słuszne i zasadne.
  11. Koszty wysyłki naprawionego lub wymienionego produktu pokrywa Studio7.

Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl