
- Wszystkie produkty sprzedawane przez firmę Studio7 objęte są gwarancją.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami firma Studio7 ponosi odpowiedzialność za ewentualne wady produktu, które podlegają możliwości reklamacji.
- Konsument ma prawo wymienić produkt na nowy wolny od wad lub zażądać obniżenia ceny bądź też może odstąpić od umowy.
- Reklamacje z tytułu rękojmi można składać w formie elektronicznej (wypełniony formularz wraz ze zdjęciem wadliwego produktu) lub w formie pisemnej (wypełniony czytelnie formularz wraz z produktem i dowodem zakupu) na adres Studio7 88-300 Mogilno ul. Plac Wolności 13
- Koszty przesyłki reklamacyjnej pokrywa kupujący, chyba że strony uzgodniły inaczej.
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych przez Kupującego na koszt Sprzedającego.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania kompletnej, prawidłowej przesyłki.
- Sprzedający rozpatruje w odrębny sposób przesłane produkty uszkodzone mechaniczne, noszące ślady normalnego użytkowania.
- Sprzedający deklaruje dużo szybsze (1-3 dni robocze) procedury reklamacyjne po wcześniejszym kontakcie z Kupującym lub odwrotnie.
- W przypadku braku zajęcia stanowiska przez Studio7 w sprawie reklamowanego produktu uznaje się żądanie Kupującego za słuszne i zasadne.
- Koszty wysyłki naprawionego lub wymienionego produktu pokrywa Studio7.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje